HTML

160 g szénhidrátos diéta

Friss topikok

  • kicsiblue: Hát, ezt a tescoban vettem, ilyen felvágott gépsonka csirkemellből, egész jól nézett ki, nem az az... (2013.01.13. 18:58) Cukkiniság :)
  • kicsiblue: Az új étterem a munkahely földszintjén nyílt múlt héten. Gyorsétterem és pizzéria, de rengeteg fél... (2013.01.13. 18:56) Amaránt, és más különlegességek
  • kicsiblue: Úgy készítettem, ahogy tanultam :) azért nem is azt írtam, hogy "krémleves", mert semmit nem tette... (2013.01.13. 18:54) Káposztástészta
  • Edina Heszberger: A házikolbász jó ötlet! 1-2-szer/hét nyugodt szívvel! (2013.01.13. 18:23) Mit főzzek holnap?
  • Edina Heszberger: Nagyon helyes! :) (2013.01.13. 18:09) Újévi lencse

Címkék

Cukkiniság :)

2012.12.20. 18:26 :: kicsiblue

Tegnap sikerült a projekt, megsütöttem a mézeskalácsot (persze hagyományos módon... azért a fél kiló xilit kicsit megdobta volna a költségét és tudjuk, a méz miatt úgyse lenne jó nekem). Aztán megfőztem mára a cukkinis sonkás tésztát, ami nagyon fincsi lett! Úgy készítettem, hogy a kockára vágott cukkinit vajon, hagymán megpároltam kicsit, rátettem fél paradicsom konzervet, kis vizet, és megfűszereztem (bazsalikom, oregano, bors), és így puhára főztem. A tésztát kimértem, megfőztem, beleszeltem a kockára vágott tiszta csirkemellhúsból készült sonkát, és az egészet összekevertem. Ezt ettem ma ebédre zöldséglevessel.

Tegnap zöldséglevest vittem és csirkecombot rizzsel és párolt répa-brokkoli-karfiol.

Reggeli, tízórai, uzsi és vacsi a szokásos volt. Semmi extra. Kimért kenyér, felvágott, keksz, sok zöldség-gyümölcs.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://160gch.blog.hu/api/trackback/id/tr54975179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina Heszberger 2013.01.13. 18:18:55

Amúgy hogy érted azt, hogy csirkemellhúsból készült sonka? ez most bolti volt, vagy házi? Amúgy nagyon jól hangzik! Na, még egy kis gyömbérrel megbolondítva, úúú!! de jobb, hogy nem tettél bele! :(

kicsiblue 2013.01.13. 18:58:29

Hát, ezt a tescoban vettem, ilyen felvágott gépsonka csirkemellből, egész jól nézett ki, nem az az olcsó fajta, amibe mindent beledarálnak.
süti beállítások módosítása