HTML

160 g szénhidrátos diéta

Friss topikok

  • kicsiblue: Hát, ezt a tescoban vettem, ilyen felvágott gépsonka csirkemellből, egész jól nézett ki, nem az az... (2013.01.13. 18:58) Cukkiniság :)
  • kicsiblue: Az új étterem a munkahely földszintjén nyílt múlt héten. Gyorsétterem és pizzéria, de rengeteg fél... (2013.01.13. 18:56) Amaránt, és más különlegességek
  • kicsiblue: Úgy készítettem, ahogy tanultam :) azért nem is azt írtam, hogy "krémleves", mert semmit nem tette... (2013.01.13. 18:54) Káposztástészta
  • Edina Heszberger: A házikolbász jó ötlet! 1-2-szer/hét nyugodt szívvel! (2013.01.13. 18:23) Mit főzzek holnap?
  • Edina Heszberger: Nagyon helyes! :) (2013.01.13. 18:09) Újévi lencse

Címkék

Káposztástészta

2013.01.12. 21:52 :: kicsiblue

A reformkonyha mellett azért a hagyományos ízvilágot is beiktatva készítettem ma tárkonyos csirkeragulevest és káposztás tésztát. A káposztát robotgéppel aprítottam fel, így sokkal egyszerűbb volt az egész. Zsiradékon megpirítottam, és bár a recept szerint cukrot kéne karamellizálni hozzá, és a xilit nem karamellizálódik, hát itt meg voltam lőve... azért egy ici-pici cukrot tettem a káposztához... Persze teljes kiőrlésű durum tésztát főztem hozzá, amiből a mennyiséget pontosan betartottam egy adaghoz.

Emellett főztem még ma brokkolipüré levest is, és sütöttem csirkemellet zacskóban. Félretettem ezeket a jövő hétre.

Reggelire ma májkrémes kenyeret ettem, és meg kellett állapítanom, hogy ez még  mindig fantasztikus. Uborkával pláne :)

Tízóraira egy kocka 81 %-os kakaótartalmú csokit ettem stop cukor keksszel.

Uzsonnára szintén kekszet és egy narancsot, aztán vacsira ettem egy fél szelet csirkemellet egy szelet kenyérrel és paradicsommal.

Csak a tegnapi ételeimet felejtettem el leírni: szóval, vajaskenyér kaliforniai paprikával, narancs és korpovit, zöldségleves, lecsós csirkemáj rizs (előző napról maradt belőle), narancs és mandarin, sajtos pirítós paradicsommal,  olívaolajjal és oreganoval.

Az étkezés mellett oda kell figyelnem a folyadék fogyasztásra is, nem mindegy, hogy mit és mikor és mennyit. Igyekszem erre is figyelmet fordítani, most inkább csak teákat merek inni egyelőre.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://160gch.blog.hu/api/trackback/id/tr95014645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina Heszberger 2013.01.13. 18:02:47

Hát, a káposztás tésztához azt a pici cukrot is el lehet hagyni, helyette: amikor még meleg a tészta, és a lepirított káposzta, akkor meg lehet szórni egy kis xilittel, és az ráolvad, és finom édes lesz.

A brokkoli püré leveshez ugye nem használtál tejszínt, tejfölt és lisztet a sürítéshez?

A csokit inkább mindig uzsira edd!

A tegnapi napod, nagyon tetszett, ahogy leírtad, jól sikerült!

Bezony! A folyadék-fogyasztásra odafigyelned nagyon fontos! 2-3l/nap!!! PÍ VÍZ a tuti!!! A Fő utca folytatásában lehet kapni a reform-boltban!

kicsiblue 2013.01.13. 18:54:55

Úgy készítettem, ahogy tanultam :) azért nem is azt írtam, hogy "krémleves", mert semmit nem tettem bele, csak fűszereztem, és összeturmixoltam a brokkolit.
süti beállítások módosítása