HTML

160 g szénhidrátos diéta

Friss topikok

  • kicsiblue: Hát, ezt a tescoban vettem, ilyen felvágott gépsonka csirkemellből, egész jól nézett ki, nem az az... (2013.01.13. 18:58) Cukkiniság :)
  • kicsiblue: Az új étterem a munkahely földszintjén nyílt múlt héten. Gyorsétterem és pizzéria, de rengeteg fél... (2013.01.13. 18:56) Amaránt, és más különlegességek
  • kicsiblue: Úgy készítettem, ahogy tanultam :) azért nem is azt írtam, hogy "krémleves", mert semmit nem tette... (2013.01.13. 18:54) Káposztástészta
  • Edina Heszberger: A házikolbász jó ötlet! 1-2-szer/hét nyugodt szívvel! (2013.01.13. 18:23) Mit főzzek holnap?
  • Edina Heszberger: Nagyon helyes! :) (2013.01.13. 18:09) Újévi lencse

Címkék

Amaránt, és más különlegességek

2013.01.10. 18:46 :: kicsiblue

Egy hete nem írtam, és már csak nagyjából emlékszem arra, hogy mit is ettem... az viszont biztos, hogy egy-két szabályszegéssel megúsztam ezt a hetet is. Próbálkoztam főzőcskézni, vasárnap szokás szerint anyósoméknál ebédeltünk, amikor is desszertnek lecsúszott egy szelet eperkrémes piskóta (csak nagyon kevés cukor volt benne, és sok eper). Kedden pedig iszonyú vesegörcsöm lett, ami miatt hányingerem is volt, és inkább csak kekszet tudtam enni. A zöldségféléket nem kívántam, inkább narancsot és mandarint ettem. Ma már ettem rendesen, csak a reggelit hagytam ki a labor miatt. Ebédre paradicsom levest ettem, és lecsós csirkemájat rizzsel az új étteremből. Uzsira kekszet és narancsot ettem, vacsorára pedig egy szelet kenyérre olvasztottam sajtot egy csipet oreganóval és kaliforniai paprikát és ubit ettem hozzá.

Szombati főzőcském egyik alapanyaga volt az amaránt. Hát én nem puffasztottat vettem, hanem egészet, amit a rizshez/köleshez hasonlóan kell elvileg megfőzni, csak nem lesz akkora nagy, mint a köles. Érdekes íze van, állítólag nagyon jó, de még nem igazán tudom, hogy mit kezdjek vele. Most pulykapörkölthöz ettem köretként. Talán kölessel kéne egybefőznöm, és akkor jobb lenne. A másik, hogy elkészítettem újra a cukkínis spagettit, és nagyon jó lett :) És kipróbáltam a piacon beszerzett krémsajt metélőhagymás változatát, ami szintén mennyei.

Hát, nagy vonalakban ennyi történt, és az, hogy az idei konyhai falinaptáram címe: reformkonyha, és minden hónapra van benne egy recept. Amit lehetőség szerint el is fogok készíteni minden alkalommal. Belelestem, és nagyon ínycsiklandozó, ugyanakkor egészséges és az étrendemhez igazodó receptek vannak benne. Majd közlöm természetesen itt is őket.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://160gch.blog.hu/api/trackback/id/tr275010717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina Heszberger 2013.01.13. 18:14:59

Milyen új étterem?

Az amaránt is finom, meg kell vele tölteni dolgokat, fasírtot, csirkemellet, belekeverni a salátába, mert amúgy nem egy nagy élvezet!, de szénhidrát forrásként jó, növeli a változatosságot.

A sajtokat kicsit vissza kéne fogni, a kövecske miatt is, és főként mert zsíros tejtermékekhez tartozik, a Metodic szerint hatással van a petefészek működésére, de azért ezt megmérem majd nálad!

kicsiblue 2013.01.13. 18:56:21

Az új étterem a munkahely földszintjén nyílt múlt héten. Gyorsétterem és pizzéria, de rengeteg féle étel van, saláták is.
Keresek majd amarántos recepteket és kipróbálom :)
A sajtot megpróbálom visszafogni.
süti beállítások módosítása