HTML

160 g szénhidrátos diéta

Friss topikok

  • kicsiblue: Hát, ezt a tescoban vettem, ilyen felvágott gépsonka csirkemellből, egész jól nézett ki, nem az az... (2013.01.13. 18:58) Cukkiniság :)
  • kicsiblue: Az új étterem a munkahely földszintjén nyílt múlt héten. Gyorsétterem és pizzéria, de rengeteg fél... (2013.01.13. 18:56) Amaránt, és más különlegességek
  • kicsiblue: Úgy készítettem, ahogy tanultam :) azért nem is azt írtam, hogy "krémleves", mert semmit nem tette... (2013.01.13. 18:54) Káposztástészta
  • Edina Heszberger: A házikolbász jó ötlet! 1-2-szer/hét nyugodt szívvel! (2013.01.13. 18:23) Mit főzzek holnap?
  • Edina Heszberger: Nagyon helyes! :) (2013.01.13. 18:09) Újévi lencse

Címkék

Szülinapi-évzáró-világvége buli :)

2012.12.22. 16:19 :: kicsiblue

Tegnap este kicsit kiestem a diétából, de csak egy szelet torta erejéig. (na várjunk... a pálinka számít?)

Reggelire egy szelet kenyeret ettem szalámival és paradicsommal. Most ilyen paradicsomos napom volt egyébként, mert jobb híján a tízórai körte és keksz után paradicsomlevest ettem, és a maradék paradicsomos-cukkinis-sonkás tésztát. Uzsonnára két program között volt 5 percem, ami két mandarinra és kekszre volt elég. A vacsit már az összejövetelen ettem, csirkesalátát rendeltem pirítóssal. Nagyon finom volt, ízletes öntettel volt elkészítve. Vacsi után jött a torta és az alkohol, persze csak mértékkel. (az M-betűs diéta) Igyekeztem száraz bort kérni, cukrot kerülendő.

Ma is korán keltem, és megvolt a reggeli is, csak napközben majdnem elaludtam. Reggelire a maradék szalámis kenyeret ettem paradicsommal. Tízóraira két mandarint keksszel. Ebédre csirkeragulevest és rakott káposztát. Uzsonna körte és keksz. Vacsira sül friss kenyér, szerintem elkészítem körözöttel. Ja, és a zabpelyhes keksz is sül, ami karácsonyra lesz majd.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://160gch.blog.hu/api/trackback/id/tr1004977580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása