HTML

160 g szénhidrátos diéta

Friss topikok

  • kicsiblue: Hát, ezt a tescoban vettem, ilyen felvágott gépsonka csirkemellből, egész jól nézett ki, nem az az... (2013.01.13. 18:58) Cukkiniság :)
  • kicsiblue: Az új étterem a munkahely földszintjén nyílt múlt héten. Gyorsétterem és pizzéria, de rengeteg fél... (2013.01.13. 18:56) Amaránt, és más különlegességek
  • kicsiblue: Úgy készítettem, ahogy tanultam :) azért nem is azt írtam, hogy "krémleves", mert semmit nem tette... (2013.01.13. 18:54) Káposztástészta
  • Edina Heszberger: A házikolbász jó ötlet! 1-2-szer/hét nyugodt szívvel! (2013.01.13. 18:23) Mit főzzek holnap?
  • Edina Heszberger: Nagyon helyes! :) (2013.01.13. 18:09) Újévi lencse

Címkék

Keddi menü

2013.01.15. 18:44 :: kicsiblue

A mai napom is egész jó volt, májkrémes kenyeret reggeliztem uborkával. Tízóraira egy narancsot korpovit keksszel. Ebédre tárkonyos csirkeragulevest vittem, és a káposztástészta maradékát. Uzsira szintén narancsot ettem és magmixet. De közben vettem más gyümölcsöt is, almát, körtét. Már várom a tavaszt, hogy legyen több minden más gyümölcs, mert már kezdem őket unni kicsit.

Sül a kenyér, vacsira meg kéne ennem a mozzarellát, mert lejár a szav.ideje, talán kenyérrel, paradicsommal és olívaolajjal. (bár ez is a zsíros sajtok közé tartozik)

És épp sárgaborsó főzeléket készítek holnapra ebédre (ezt még nem csináltam soha). Van hozzá még natúr csirkemell és maradék brokkolikrémleves, ez lesz holnap, terveim szerint.

Hiányzik a lekváros kenyér... kéne még beszereznem xilites lekvárt, csak ne lenne olyan drága... :( Miért mindig az egészséges dolgok a drágák? Hát, ez költői kérdés volt csak...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://160gch.blog.hu/api/trackback/id/tr665020234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása