HTML

160 g szénhidrátos diéta

Friss topikok

  • kicsiblue: Hát, ezt a tescoban vettem, ilyen felvágott gépsonka csirkemellből, egész jól nézett ki, nem az az... (2013.01.13. 18:58) Cukkiniság :)
  • kicsiblue: Az új étterem a munkahely földszintjén nyílt múlt héten. Gyorsétterem és pizzéria, de rengeteg fél... (2013.01.13. 18:56) Amaránt, és más különlegességek
  • kicsiblue: Úgy készítettem, ahogy tanultam :) azért nem is azt írtam, hogy "krémleves", mert semmit nem tette... (2013.01.13. 18:54) Káposztástészta
  • Edina Heszberger: A házikolbász jó ötlet! 1-2-szer/hét nyugodt szívvel! (2013.01.13. 18:23) Mit főzzek holnap?
  • Edina Heszberger: Nagyon helyes! :) (2013.01.13. 18:09) Újévi lencse

Címkék

Étterem vagy főzőcske?

2012.11.23. 22:55 :: kicsiblue

Tegnap is különleges volt, a szokásos reggeli és tízórai után a menüt ebédeltem, csontleves, és rakott káposzta volt, ami fincsi volt, csak fehér rizzsel készült, amit nem lehetett belőle kiválogatni. De legalább kaptunk almát is, ami jól jött uzsonnára. Vacsira tonhalat ettem, zöldségekkel és kenyérrel. A mozi alatt egy kis kesudiót rágcsáltam... jobb híján (bár az sem rossz) de majd meg kell kérdeznem, hogy pattogatott kukoricát ehetek-é vagy sem... ezen filóztam... hát hogy a mozi büféjéből csak a mentes ásványvizet tudnám fogyasztani :P

Mivel főztem még a mozi előtt, mára volt ebédem. A zöldséglevesben már nagyon jó vagyok, még nekem is ízlik :) Lencsefőzeléket készítettem, és megettem hozzá a maradék pulykapörit. Lencséből nem bírok eleget enni... :)
Uzsonnára két pogácsát ettem, amit a tornán kaptunk, majd elkérem a receptet, isteni finom volt, teljes kiőrlésű tönkölyből, zablisztből és káposztával. Vacsira pedig csak vajkrémes kenyeret ettem paradicsommal. Ja, és megkóstoltam a teljes kiőrlésű abonett-et, ami jó, csak nagyon ragad az ember szájpadlására meg a fogára, úgyhogy sok vizet kell rá inni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://160gch.blog.hu/api/trackback/id/tr744922475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina Heszberger 2012.12.01. 15:21:58

Miért ne fogyaszthatnál pattogatott kukoricát! csak ne az agyon sózóttat és olajozottat!:(
süti beállítások módosítása