HTML

160 g szénhidrátos diéta

Friss topikok

  • kicsiblue: Hát, ezt a tescoban vettem, ilyen felvágott gépsonka csirkemellből, egész jól nézett ki, nem az az... (2013.01.13. 18:58) Cukkiniság :)
  • kicsiblue: Az új étterem a munkahely földszintjén nyílt múlt héten. Gyorsétterem és pizzéria, de rengeteg fél... (2013.01.13. 18:56) Amaránt, és más különlegességek
  • kicsiblue: Úgy készítettem, ahogy tanultam :) azért nem is azt írtam, hogy "krémleves", mert semmit nem tette... (2013.01.13. 18:54) Káposztástészta
  • Edina Heszberger: A házikolbász jó ötlet! 1-2-szer/hét nyugodt szívvel! (2013.01.13. 18:23) Mit főzzek holnap?
  • Edina Heszberger: Nagyon helyes! :) (2013.01.13. 18:09) Újévi lencse

Címkék

Klementin

2012.12.16. 20:22 :: kicsiblue

Az egynapos hétvégén végre zabkásával kezdtem a napot, amit a héten vásárolt mandulatejjel főztem meg. Finom volt, sokkal lágyabb lett tőle, mint amikor vízzel főzöm meg. Tízóraira egy klementint ettem és 3 db kekszet. (ja, ha kekszet írok, akkor a korpovitra gondolok ám) A klementin az pedig egy fajta mandarin, csak nagyobb és finomabb. A boltban is mandarinként vettem, de nem az. Ebédre húsleves volt és rántott dolgok... zöldség nemigazán... hiányoltam... ettem húslevest tészta nélkül, meg egy rántott csirke alsócombot és 3 db rántott tököt. Fánk is volt desszertnek, de azt kihagytam. Ilyenkor nagyon-nagyon össze kell szednem az akaraterőmet. Bele se merek gondolni, hogy mi lesz velem karácsonykor... bár, ha tényleg lesz narancsos süti xilittel, akkor meg leszek mentve!

Ozsonnára ettem két teljes kiőrlésű abonettet póréhagymás vajkrémmel uborkával és salátával. Vacsira szintén vajkrémes kenyeret sok retekkel és paradicsommal.

Jövő héten sokat kell sütnöm főznöm, és nem csak magamnak... karácsonyi sütiket is kell készítenem. Igyekszem mindenről beszámolni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://160gch.blog.hu/api/trackback/id/tr494968752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása